HTML

Bankszámlák

2000 óta 22 bankszámlát nyitottam. Már sokszor emlegettem ezt a tényt különböző helyeken, amivel mindenkit megdöbbentettem, de még sehol nem volt rá módom részletesen elmesélni, melyik banknál mikor, miért és hogyan nyitottam számlát, illetve hol, mikor és miért szüntettem meg. A blog egy olyan műfaj, amiben mindezt leírhatom, aztán vagy elolvassa valaki, vagy nem.

Ui: 2009. november 1-je óta a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló törvény a bankszámlát úgy hívja, hogy "fizetési számla" Ui2: A bankszámlanyitás egy jó lehetőség arra, hogy egy csinos nő fél órán keresztül csak velem foglalkozzon, ingyen. Ui3: Igen, a banki (retail) ügyintézők többsége nő, kivéve a Citibankban.

Friss topikok

Címkék

K&H Bank I.

2014.02.05. 09:40 bankszámla

2005 szeptemberében egy TV vetélkedőn vettem részt, és nyertem is. A nyereményt azonban kizárólag K&H Banknál vezetett számlára utalták, aminek a nyereményhez kapcsolódóan 2 hónapig ingyenes volt a számlavezetése, valamint első évben egy dombornyomott Mastercard kártya is járt hozzá ingyen. Úgyhogy bementem a szentendrei K&H fiókba számlát nyitni, itt azonban még nem is hallottak az ingyenes nyereményszámláról, úgyhogy csak felírták az adataimat, hogy majd értesítenek, ha megtudnak valamit. Kb. egy héttel később hívtak, hogy mehetek számlát nyitni, úgyhogy megnyitottam a hatodik bankszámlámat is. A K&H azonban az a furcsa állatfaj, ahol az e-bank használatáért fizetni kellett, míg mindenhol máshol külön díjazták, ha az ügyfél az elektronikus csatornák valamelyikét használja. Szóval itt az e-bankot nem vettem igénybe, csak a TeleCentert. Mivel itt 2 hónap után fizetni kellett volna a számlavezetésért, valamint minden átutalás pénzbe került, sőt még az e-bank használatért is külön pénzt kértek volna, eszem ágában sem volt megtartani ezt a számlát. Úgy terveztem, hogy összesen 2 tranzakció fog történni rajta, mielőtt megszüntettem: megjön a pénz a tévécsatornát üzemeltető cégtől, majd továbbutalom a CIB-nél vezetett számlámra (levonva a TeleCenteren keresztüli utalás 20 Ft-os költségét). Ez meg is történt 2005. októberben, majd bementem a Király utcai fiókba megszüntetni a számlámat, itt azonban az ügyintéző közölte, hogy legalább a havi számlavezetési díjnak megfelelő összegnek kell lennie a számlán, hogy le tudja zárni. Hiába mondtam, hogy ennek a számlának nincs havi számlavezetési díja, ragaszkodott hozzá, hogy befizessek 200 Ft-ot készpénzben, csak így engedte megszüntetni a számlámat. De miután hazamentem, TeleCenteren keresztül még át tudtam utalni magamnak 180 Ft-ot. Szóval ismét bebizonyosodott, hogy a bankban mindig nekem van igazam, hiába mond mást az ügyintéző.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bankszamlak.blog.hu/api/trackback/id/tr25799665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása