HTML

Bankszámlák

2000 óta 22 bankszámlát nyitottam. Már sokszor emlegettem ezt a tényt különböző helyeken, amivel mindenkit megdöbbentettem, de még sehol nem volt rá módom részletesen elmesélni, melyik banknál mikor, miért és hogyan nyitottam számlát, illetve hol, mikor és miért szüntettem meg. A blog egy olyan műfaj, amiben mindezt leírhatom, aztán vagy elolvassa valaki, vagy nem.

Ui: 2009. november 1-je óta a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló törvény a bankszámlát úgy hívja, hogy "fizetési számla" Ui2: A bankszámlanyitás egy jó lehetőség arra, hogy egy csinos nő fél órán keresztül csak velem foglalkozzon, ingyen. Ui3: Igen, a banki (retail) ügyintézők többsége nő, kivéve a Citibankban.

Friss topikok

Címkék

CIB Bank

2014.02.05. 09:40 bankszámla

2005 szeptemberében, nem sokkal az után, hogy az MKB Banknál nyitottam egy Student számlát, találtam egy annál is kedvezőbb ajánlatot, a CIB Bank Start számlacsomagját (később CIBEZZ számlacsomagra nevezték át). Ezt 26 év alattiak vagy nappali tagozatos diákok vehetik igénybe, és nem csak a számlavezetés és korlátlan számú átutalás ingyenes, hanem havi 2 készpénzfelvétel bármely belföldi automatából, valamint egy CIB internetkártya is. Az utóbbi egy olyan virtuális Mastercard kártya, mely azt teszi lehetővé, hogy teljesen biztonságosan vásároljak interneten keresztül. Ugyanis egy elkülönített internetkártya alszámlához kapcsolódik, amire CIB Internet Bankon keresztül mindig csak akkora összeget vezetek át, amekkorát éppen el akarok költeni. A CIB Internet Bank egyébként is a legsokoldalúbb internet banki rendszer, amit eddig láttam, pl. a hagyományos átutalásokon kívül lehetővé teszi postai készpénzutalvány (rózsaszín csekk) indítását is, mobiltelefon egyenleg feltöltését, a kártyákhoz tartozó limitek beállítását, új kártya igénylését, rendszeres és értéknapos megbízások áttekinthető kezelését. Az egyetlen nagy hátránya, hogy általában lassú. Na meg nem minden böngészővel működik, és Javából is mindig a legfrissebb verziót akarja. A legnagyobb gáz az volt, mikor 2009. január 1-jén egyesült a CIB Bank az Inter-Európa Bankkal, és hetekig nem működött a CIB Internet Bank, de végül ez is megoldódott. Eddig a CIB Bankkal tartott leghosszabb ideig a kapcsolatom, több mint 5 évig. Sok-sok kalandon mentünk keresztül, pl. már a számlanyitás is kalandos volt. Egy péntek délután mentem be a szentendrei fiókba, és akkor még nem tudtam, hogy pénteken csak 14:30-ig van nyitva (azóta ez módosult 15:00-ra). Mire végeztünk a számlanyitással (kb. egy órát vett igénybe, mert még Internet Bank felhasználónév, belépési jelszó, aláírási jelszó, telefonos PIN-kód, internetkártya igénylés, bankkártya igénylés, meg minden volt) a fiók bezárt, úgyhogy külön a biztonsági őr engedett ki.

Talán a legszebb élményem a CIB Bankkal kapcsolatban, mikor 2007 nyarán a CIB és az Inter-Európa Bank közös programsorozatot szervezett Nyáresti beszélgetések címmel az A38 hajón. Ingyen kaja, pia volt, és mellesleg még érdekes előadásokat is hallgathattunk teljesen ingyen, 4 alkalommal, ebből 3 alkalmon részt vettem (az egyik alkalom időpontjában éppen Londonban tartózkodtam, úgyhogy akkor a Duna helyett a Temzén voltam egy hajón, de ez már más történet). Időnként különböző ajándékokat is kaptam a CIB Banktól, pl. rádiót, belépőjegyet a Magyar Nemzeti Galériába, CD-t, füstölőkészletet, mobiltelefon feltöltést. Szóval nagyon szerethetett a CIB Bank, meg én is nagyon szerettem, saját magamon kívül még 5 új ügyfelet vittem oda, volt olyan akció, mikor, ha vittem új ügyfelet, én is, meg az új ügyfél is kapott ajándékba mobil feltöltést (aztán másnap akár meg is szüntethette a számlát az új ügyfél). Aztán pont mikor a 26. évemet betöltöttem, akkor az volt a szerencsém, hogy épp olyan munkahelyen dolgoztam, amelyik épp akkor kötött szerződést a CIB-bel dolgozói kedvezményes számlacsomagra, úgyhogy továbbra is maradhatott ingyenes a számlavezetésem, de mivel ott 2010. júniusban megszűnt a munkaviszonyom, 2010. novemberben beterhelték az első számlavezetési díjat, így november 30-án ezt a számlámat is megszüntettem (addigra már volt 3 másik ingyenes számlám).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bankszamlak.blog.hu/api/trackback/id/tr665799660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása