HTML

Bankszámlák

2000 óta 22 bankszámlát nyitottam. Már sokszor emlegettem ezt a tényt különböző helyeken, amivel mindenkit megdöbbentettem, de még sehol nem volt rá módom részletesen elmesélni, melyik banknál mikor, miért és hogyan nyitottam számlát, illetve hol, mikor és miért szüntettem meg. A blog egy olyan műfaj, amiben mindezt leírhatom, aztán vagy elolvassa valaki, vagy nem.

Ui: 2009. november 1-je óta a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló törvény a bankszámlát úgy hívja, hogy "fizetési számla" Ui2: A bankszámlanyitás egy jó lehetőség arra, hogy egy csinos nő fél órán keresztül csak velem foglalkozzon, ingyen. Ui3: Igen, a banki (retail) ügyintézők többsége nő, kivéve a Citibankban.

Friss topikok

Címkék

Monese

2019.10.14. 20:00 bankszámla

Mikor január 1-jén hajnalban az idei első (Revolut) kártyaigénylésemet hajtottam végre, még nem sejtettem, hogy egy éven belül 3 bankkártyát is fogok igényelni, amik közül 2 nem csak ingyenes, de még én kapok érte pénzt.
Pár hete egy ismerősöm keresett meg azzal, hogy vajon ez tényleg igaz lehet, hogy csak úgy adnak kb. 5000 Ft-ot egy ingyenes bankkártyaigénylésnél? Mire mondtam, hogy végülis a Revolutnál is adnak 3000 Ft-ot, meg a Curve-nél (meghívókód: D56Z8W5N) is adnak 5 GBP-t, szóval akár igaz is lehet. Úgyhogy kipróbáltuk, először beregisztrált ő, majd küldte a meghívókódot, regisztráltam én is, igényeltem egy GBP alapú kártyát (EUR alapút is lehet, de mivel 15 GBP vagy 15 EUR az első használatkor járó ajándék, és 15 GBP > 15 EUR, ezért GBP-set igényeltem), majd mikor pár napon belül megjött a kártya, aktiváltam, feltöltöttem 10 GBP-t, és azzal fizettem az ebédemet. 2 napon belül meg is kaptuk mindketten az ígért 15 GBP, ill. 15 EUR kedvezményt. Szóval ha te is szeretnél kapni 15 GBP-t, regisztrálj a Monese-re, és használd az IMREK035 meghívókódot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bankszamlak.blog.hu/api/trackback/id/tr8315220792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása