HTML

Bankszámlák

2000 óta 22 bankszámlát nyitottam. Már sokszor emlegettem ezt a tényt különböző helyeken, amivel mindenkit megdöbbentettem, de még sehol nem volt rá módom részletesen elmesélni, melyik banknál mikor, miért és hogyan nyitottam számlát, illetve hol, mikor és miért szüntettem meg. A blog egy olyan műfaj, amiben mindezt leírhatom, aztán vagy elolvassa valaki, vagy nem.

Ui: 2009. november 1-je óta a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló törvény a bankszámlát úgy hívja, hogy "fizetési számla" Ui2: A bankszámlanyitás egy jó lehetőség arra, hogy egy csinos nő fél órán keresztül csak velem foglalkozzon, ingyen. Ui3: Igen, a banki (retail) ügyintézők többsége nő, kivéve a Citibankban.

Friss topikok

Címkék

CIB Egészségőr

2018.05.21. 12:15 bankszámla

(P)ártunk és (K)ormányunk mindent megtesz azért, hogy egészségügyi ellátórendszerünk a legkevésbé se legyen vonzó, és ezáltal a fizetőképes keresletet a magán egészségügyi szolgáltatások felé terelje. Aki még nem hagyná ott teljesen a közegészségügyi ellátást, de szeretné megtapasztalni a magánegészségügy lehetőségeit is, annak egy viszonylag olcsó lehetőséget biztosít a CIB Bank Egészségőr nevű szolgáltatása. Már havi 2500 Ft-ért köthető ilyen szerződés, ha van neked, vagy egy közeli hozzátartozódnak bankszámlája a CIB-nél. Nekem ugyan már megszűnt a CIB-nél vezetett számlám (másodszor is), de közeli hozzátartozóval így sikerült nekem is Egészségőr biztosítást kötni. Ezért a havi 2500 Ft-ért 7 szakterületen (belgyógyászat, kardiológia, fül-orr-gégészet, ambuláns sebészet, szemészet, allergológia, bőrgyógyászat) vehető igénybe ellátás. Előnye a közegészségügyi ellátással szemben, hogy nem az van, hogy időpontot adni csak 3 hónap múlva szerda délelőtt 11 órára tudnak, de ha a megadott időpontra megyek oda, akkor is 1 órát várni kell, hanem 5 napon belül adnak időpontot, ha nekem csak 17:30-ra jó, akkor 17:30-ra, és ha oda megyek 17:30-ra, akkor 17:30-tól 18:00-ig velem foglalkozik az orvos. Ha kell, akár egy terheléses EKG-t, ultrahangot, vagy más diagnosztikai vizsgálatot is el tudnak végezni, minden további költség és várakozás nélkül.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bankszamlak.blog.hu/api/trackback/id/tr212650279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása