Az Inter-Európa Bankkal való kapcsolatom hosszú és kalandos volt, több mint 4 évig tartott. Ilyen kaland volt pl., hogy több alkalommal is előfordult, hogy olyan tételt is levontak a számlámról, amit a kondíciós lista alapján nem kellene fizetnem (pl. kártya éves díj), vagy magasabb számlavezetési díjat vontak le, mint ami a Diákszámlához tartozik. Ilyenkor mindig megírtam e-mailen a panaszomat, és aztán mindig korrigálták, de elképzelhető, hogy másoknak is hibásan vontak le díjakat, és aki nem szólt, annak nem javították. Másik kaland, amikor az ELTE-TTK épületében levő Erste Bankos automatából próbáltam pénzt felvenni, azonban nem adott sem pénzt, sem bizonylatot. Akkor átmentem a K&H automatájához (milyen jó, hogy bármely automatából ingyen vehetek fel pénzt, miközben mindenki más OTP-s automatát keres, ami meg nincs a közelben), de az már fedezet hiányában utasította el a készpénzfelvételt, szintén nem adott se pénzt, se bizonylatot. Megnéztem BankoWEB-en keresztül, hogy mi történhetett, ott a számlatörténetem szerint az Erste automatából vettem fel pénzt. Felhívtam a BankoLine-t, ott azt mondták, hogy fáradjak be a számlavezető fiókomba. Befáradtam (szerencsére pont volt rá időm), ahol viszont azt látták, hogy a K&H automatája tette foglalásba az adott összeget. Végül feloldották ezt a foglalást, és ott helyben az Inter-Európa Bank automatájából vettem fel a szükséges készpénzt.
Az is egy nagy előnye volt az Inter-Európa Banknak, hogy a nem dombornyomott kártyáit is lehetett használni internetes tranzakciókra. Igaz, ez nem volt túlságosan biztonságos, mert a hátoldalán nem volt CVV kód a kártyáknak, az Inter-Európa Bank honlapjáról lehetett megtudni, hogy minden Inter-Európás kártyának 000 a CVV kódja.
2005-ben tőzsdézni is kezdtem az Inter-Európa Bank eBroker rendszerén keresztül, de ez már egy más történet.
Végül a szakítás 2006 szeptemberében következett be, egy még 2004-ben elkövetett hiba miatt (meg amiatt, hogy immár 50 Ft volt a havi számlavezetési díjam, miközben volt több másik bankszámlám 0 Ft-os számlavezetési díjjal). Volt ugyanis az Inter-Európa Banknak egy Értékőr nevű betéti terméke, ami 2 éves lekötést kínált féléves kamatperiódusokkal, és a BUBOR-hoz igazodó kamatozással. 2004 augusztusában, mikor egy ilyen lekötést indítottam (volna) a Bartók Béla úti fiókban, az tűnt fel, hogy napokkal később, még mindig a számlámon van a pénz, nem került lekötésre. Miután írtam egy e-mailt, azt a választ kaptam, hogy elnézést kérnek, technikai hiba történt, nem működött a fax a számlavezető fiókomban (a XXI. században faxon küldik át a betétlekötési megbízást az egyik bankfiókból a másikba?!?), fáradjak be ismét a számlavezető fiókomba a betétlekötési megbízást megadni. Eközben szeptember lett, így csak valamikor szeptember elején indult el a kétéves lekötés. Node közben 2006-ban II. (igazmondó) Gyurcsány Ferenc kormányt alakított, és miután rájött, hogy I. (hazug) Gyurcsány Ferenc el*úrta, rögtön megszorításokba kezdett, melynek egyik eleme volt a kamatadó bevezetése 2006. szeptember 1-jétől. Átmeneti rendelkezésként a 2006. augusztus 31-ig lekötött betétekre még nem kellett kamatadót fizetni, a 2006. szeptember 1-jén lekötöttekre viszont már igen. Na, ezért nagyon nem volt mindegy az a pár nap késlekedés 2004-ben. Hivatkozva arra, hogy 2004-ben nem teljesítették időben a betétlekötési megbízásomat, kértem, hogy még augusztusban felbonthassam a betétem kamatveszteség nélkül, amire annyit ajánlottak fel, hogy rendben megtehetem, feltéve, hogy az Inter-Európa Bankon belül kötöm le újra.
Ezek után semmi kedvem nem volt az Inter-Európa Banknál hagyni a pénzem, úgyhogy 2006. szeptember elején, amint lejárt a lekötött betét elutaltam onnan minden pénzem, és megszüntettem a számlámat.
Azaz megszüntettem volna, de technikai okok miatt nem sikerült lezárni a számlámat, így az csak egy 2007 májusában írt panaszlevelet követően, 2007.06.20-án szűnt meg.