HTML

Bankszámlák

2000 óta 22 bankszámlát nyitottam. Már sokszor emlegettem ezt a tényt különböző helyeken, amivel mindenkit megdöbbentettem, de még sehol nem volt rá módom részletesen elmesélni, melyik banknál mikor, miért és hogyan nyitottam számlát, illetve hol, mikor és miért szüntettem meg. A blog egy olyan műfaj, amiben mindezt leírhatom, aztán vagy elolvassa valaki, vagy nem.

Ui: 2009. november 1-je óta a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló törvény a bankszámlát úgy hívja, hogy "fizetési számla" Ui2: A bankszámlanyitás egy jó lehetőség arra, hogy egy csinos nő fél órán keresztül csak velem foglalkozzon, ingyen. Ui3: Igen, a banki (retail) ügyintézők többsége nő, kivéve a Citibankban.

Friss topikok

Címkék

ERSTE Bank II.

2015.01.31. 12:00 bankszámla

2015.01.27. Már megint nyitottam egy bankszámlát. Most éppen a munkahelyemnek köszönhetően. A munkáltatóm és az ERSTE Bank között kötött szerződés alapján ERSTE Kolléga Extra számla nyitására lettem jogosult, ami azzal jár, hogy teljesen ingyenes a bankszámlavezetés, a bankkártya, az átutalások és havi 2 készpénzfelvétel. Ráadásul így ingyen és azonnal tudok pénzt átvezetni az ERSTE Netbroker számlám és a bankszámlám között. Kihagyhatatlan.

Utólag még ERSTE Joker hitelkártyát is igényeltem az ERSTE-től. Ennek 4932 Ft a kibocsátási díja, és 4932 Ft az éves díja is (Update (2015.03.15) +200 Ft a havi zárlati díj). A kibocsátási díj azonban teljes egészében levásárolható (3 hónapon belül), valamint az éves díjnál akár jóval több visszatérítés is elérhető. Ugyanis minden vásárlás után 1% visszatérítés jár, valamint 3 kiválasztott üzlettípusban 4% a visszatérítés mértéke. Így akár csak egy kedvezményes éves Budapest-bérlet vásárlása után már 4160 Ft-ot kapok vissza, ha még ezen kívül Volánbusz bérleteket is veszek hitelkártyával, a kedvezmény meghaladja a kártya éves díját. Ráadásul a hitelkártyához külföldön ingyenes utasbiztosítás is jár (alkalmanként legfeljebb 30 napos külföldön tartózkodás esetén).

Jelenleg tehát 3 bankszámlám van: a Magnet, a Gránit és az ERSTE Banknál. Valamint 2 hitelkártyám: a Citibanknál és az ERSTE Banknál, a Citibankos hitelkártyám felmondás alatt.

Update (2018.09.02): Pár napja kaptam egy levelet az ERSTE Banktól arról, hogy az ERSTE Kolléga Extra számlacsomagot megszüntetik, a számlaszerződésemet pedig 2018.12.28-ával felmondják. Ez már a harmadik olyan számlám, mely a bank általi felmondással szűnik meg. Nem baj, van még számlám a Magnet Banknál és a Gránit Banknál, eurós számlám a Raiffeisen Banknál és a Fio Bankánál, bankkártyám a Fio Bankánál és a Transferwise-nál, úgyhogy megleszek az ERSTE-s számla nélkül is. A hitelkártyát valószínűleg megtartom, mert az ingyenes utasbiztosítás jól jön, amennyit én utazgatok, sokba kerülne, ha minden utamra kéne külön utasbiztosítást kötnöm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bankszamlak.blog.hu/api/trackback/id/tr467126803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása