HTML

Bankszámlák

2000 óta 22 bankszámlát nyitottam. Már sokszor emlegettem ezt a tényt különböző helyeken, amivel mindenkit megdöbbentettem, de még sehol nem volt rá módom részletesen elmesélni, melyik banknál mikor, miért és hogyan nyitottam számlát, illetve hol, mikor és miért szüntettem meg. A blog egy olyan műfaj, amiben mindezt leírhatom, aztán vagy elolvassa valaki, vagy nem.

Ui: 2009. november 1-je óta a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló törvény a bankszámlát úgy hívja, hogy "fizetési számla" Ui2: A bankszámlanyitás egy jó lehetőség arra, hogy egy csinos nő fél órán keresztül csak velem foglalkozzon, ingyen. Ui3: Igen, a banki (retail) ügyintézők többsége nő, kivéve a Citibankban.

Friss topikok

Címkék

Budapest Bank

2014.02.06. 18:37 bankszámla

Eljött 2007, a bankok fénykora. Ebben az időben minden bank csak úgy kapkodott az ügyfelek után, nemcsak hogy ingyenes számlavezetést ígértek sok helyen, de már egy szimpla bankszámlanyitásért is ajándékokkal halmoztak el. Én meg úgy vagyok az ingyen bankszámlával, mint más az ingyen sörrel, nem tudok neki ellenállni. Ezért aztán 2007. augusztus 1-jén besétáltam a Budapest Bank szentendrei fiókjába, és nyitottam egy Universo diákszámlát. Ennek nem csak a számlavezetése volt díjmentes, de havi 1 készpénzfelvétel saját ATM-ből is, valamint számlanyitáskor megajándékoztak egy pólóval (UniverZOO Nagyon állat! felirattal) és egy zseblámpával egybeépített zsebrádióval (Budapest Bank felirattal). Tulajdonképpen használni nem is nagyon akartam ezt a számlát, jól elvoltam a CIB Bankkal, de ha már ingyen ajándékokat osztogatnak, miért hagynám ki? Összesen 3 tranzakciót végeztem ezen a számlán, kétszer 500 Ft-ot befizettem, valamint egyszer 1000 Ft-ot felvettem a saját ATM-jükből, csak hogy ezt is kipróbáljam. A meglepetés akkor jött, amikor pár évvel később (mivel ezt a számlacsomagot legfeljebb 27 éves korig lehetett igénybe venni, feltételezhetően legkésőbb 2010 nyarán) bementem, hogy szeretném megszüntetni a számlámat. Közölte az ügyintéző, hogy nincs is számlám. Ugyanis az történt, hogy a havi 1 ingyenes készpénzfelvétel úgy volt ingyenes, hogy előbb beterhelték a készpénzfelvétel díját, majd a hónap végén jóváírták. Így azonban, mikor felvettem 1000 Ft-ot a számlámról, amin 1000 Ft volt, a készpénzfelvételi díj terhelésekor átment negatívba az egyenlegem. Igaz, hogy hó végén jóváírták, addigra azonban már késedelmi kamatot terheltek arra az időszakra, amíg negatív volt az egyenlegem, és mivel így folyamatosan negatív volt az egyenlegem, folyamatosan késedelmi kamatokat terheltek, míg végül felmondták a bankszámlaszerződésemet. Igaz, hogy erről az égvilágon semmilyen értesítést nem kaptam. Ez már a második olyan bankszámlám volt, ami a bank általi felmondással szűnt meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bankszamlak.blog.hu/api/trackback/id/tr425802054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása