HTML

Bankszámlák

2000 óta 22 bankszámlát nyitottam. Már sokszor emlegettem ezt a tényt különböző helyeken, amivel mindenkit megdöbbentettem, de még sehol nem volt rá módom részletesen elmesélni, melyik banknál mikor, miért és hogyan nyitottam számlát, illetve hol, mikor és miért szüntettem meg. A blog egy olyan műfaj, amiben mindezt leírhatom, aztán vagy elolvassa valaki, vagy nem.

Ui: 2009. november 1-je óta a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló törvény a bankszámlát úgy hívja, hogy "fizetési számla" Ui2: A bankszámlanyitás egy jó lehetőség arra, hogy egy csinos nő fél órán keresztül csak velem foglalkozzon, ingyen. Ui3: Igen, a banki (retail) ügyintézők többsége nő, kivéve a Citibankban.

Friss topikok

Címkék

Gránit Bank I.

2014.02.09. 20:00 bankszámla

2011 nyarán ismét megjelent egy kihagyhatatlan lehetőség. A Gránit Bank egyesítette mindazt a jót, amit az AXA Bank nyújtott (magas folyószámla kamat, ingyenes átutalás, ingyenes számlavezetés) azzal, amit a Magnet Bank nyújtott (ingyenes készpénzfelvétel (havonta 4-szer bármelyik ATM-ből!), ingyenes átutalás, ingyenes számlavezetés). Úgyhogy nem volt kérdés, 2011. június 2-án a Gránit Bank Lechner Ödön fasorban található egyetlen fiókjában megnyitottam a 15. bankszámlámat. És innentől ez vált a főszámlámmá, sem az AXA-t, sem a Magnet Bankot nem használtam tovább. Egészen júliusig. Ugyanis hamar kiderült, hogy a Gránit Bank Netbank szolgáltatása ritka nagy szar pocsék. Ennél szarabbat rosszabbat még nem láttam, pedig már jó pár internet banki rendszerrel találkoztam. Állítólag a Commerzbank Internet bankja is borzalmas, de azt még nem láttam ügyféloldalról. Szóval, hogy mi a gond a Gránit Netbankkal? Áttekinthetetlen. Az AXA-nál megszoktam, hogy az értéknapos utalásokat ugyanúgy látom a számlatörténetben jövőbeli dátummal, mint a már megtörtént utalásokat, és a rendszeres utalásoknak is azonnal látom minden adatát, a következő esedékesség dátumát, a kedvezményezett nevét, a közleményt, az összeget. Itt nem. Itt csak az összeget látom. Se azt nem látom, hogy kinek, sem azt, hogy miért tervezek utalni valakinek egy adott összeget. És a már beadott értéknapos utalásokat nem tudom módosítani vagy visszavonni! És a rendszeres utalásoknál nem tudok közlemény rovatot megadni! Ez nagggyon durva. Felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, ott azt mondták, hogy a bizonylatszámhoz írjam be a közleményt. De miért, miért hallgatok én arra, amit egy banki ügyintéző mond? Megpróbálkoztam vele, a Diákhitel törlesztés rendszeres utalását beállítottam úgy, hogy nem tudtam közleményt megadni, ehelyett a „Bizonylatszám” mezőbe írtam be a Diákhitel szerződésszámomat. Nem tudták könyvelni, és visszautalták. És 31 Ft késedelmi kamatot kellett fizetnem azért, mert az idióta Gránit Netbank nem tud közlemény rovatot kezelni a rendszeres átutalásoknál. Úgyhogy ezzel vége is volt a történetnek a Gránit Bankkal. Legalábbis egy időre. Visszatértem az AXA–Magnet pároshoz. De mivel a számlavezetés ingyenes volt, még megtartottam a Gránit Bankos számlámat. Aztán végül 2012.11.23-án megszüntettem ezt a számlát. Hogy pontosan miért, azt a következő történetben fejtem ki, mert azzal is összefügg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bankszamlak.blog.hu/api/trackback/id/tr835806702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása