HTML

Bankszámlák

2000 óta 22 bankszámlát nyitottam. Már sokszor emlegettem ezt a tényt különböző helyeken, amivel mindenkit megdöbbentettem, de még sehol nem volt rá módom részletesen elmesélni, melyik banknál mikor, miért és hogyan nyitottam számlát, illetve hol, mikor és miért szüntettem meg. A blog egy olyan műfaj, amiben mindezt leírhatom, aztán vagy elolvassa valaki, vagy nem.

Ui: 2009. november 1-je óta a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló törvény a bankszámlát úgy hívja, hogy "fizetési számla" Ui2: A bankszámlanyitás egy jó lehetőség arra, hogy egy csinos nő fél órán keresztül csak velem foglalkozzon, ingyen. Ui3: Igen, a banki (retail) ügyintézők többsége nő, kivéve a Citibankban.

Friss topikok

Címkék

ERSTE Bank

2014.02.06. 20:00 bankszámla

2008-ban tovább folytatódott az ajándékosztogatós őrület. Az ERSTE Bank is kitalálta, hogy pendrive-val ajándékozza meg a náluk számlát nyitó diákokat. Úgyhogy aztán 2008. szeptember 9-én, miután a K&H-nál megszüntettem a számlámat, már mentem is az ERSTE fiókjába, hogy nyissak egy ERSTE Diákszámlát. A szentendrei fiók ügyintézőjének a hozzáállása rohadtul nagyon nem tetszett, nagyon éreztette, hogy csak nyűg az neki, hogy valaki számlát akar nyitni, mert azzal neki legalább egy órát dolgozni kell. Legszívesebben rögtön miután megkaptam az ajándék pendrive-ot, már meg is szüntettem volna. De a szokásomhoz hű maradtam, ingyenes számlát minek szüntetnék meg, az ERSTE-nél 26 éves koromig vezethetek számlát ingyen, úgyhogy itt is megmaradt még egy darabig a számlám, 2009.06.12-én szüntettem meg. Ezen a számlán sem történt egyetlen tranzakció sem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bankszamlak.blog.hu/api/trackback/id/tr345802104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása